პროექტის
სახელწოდება
|
ჯანსაღი ცხოვრების წესი
- ‘’ალკოჰოლი”,”ნიკოტინი”.
|
პროექტის
მთავარი იდეა
|
მოსწავლეები ისწავლიან როგორ გაუფრთხილდნენ საკუთარ ჯანმრთელობას , როგორ აირიდონ თავიდან ალკოჰოლზე და ნიკოტინზე დამოკიდებულება.
|
პროექტის მნიშვნელობა/
აქტოალობა
|
●
მოსწავლეები შეძლებენ მოიძიონ ინფორმაცია,
გაანალიზონ, ჯგუფებში გადაინაწილონ როლები,
მოახდინონ მოძიებული ინფორმაციის პრეზენტაცია,
მიღებული ცოდნა გაავრცელონ საზოგადოებაში,
სკოლაში. ითანამშრომლებენ მედიცინის მუშაკთან,დასახავენ მომავალ პრობლემის გადაჭრის გზებს.
|
პროექტის მიზნები
|
●
მოსწავლეები შეძლებენ მოიძიონ ფართო ინფორმაცია ადამიანის მავნე ჩვევებზე და მისგან მიყენებულ შედეგზე.
●
მოსწავლეებმა ნათლად დაინახონ
თუ რამდენად მნიშვნელოვანია ჯანმრთელობა,კონკრეტულად შედარებას მოახდენენ
ჯანმრთელ ადამიანის და ალკოჰოლზე, ნიკოტინზე დამოკიდებულ ადამიანის ორგანიზმში მიმდინარე ცვლილებებზე.
●
მოიძიებენ სტატისტიკურ მასალას როგორც ქვეყნის ასევე რეგიონის მაშტაბით ადამიანის მავნე ჩვევებზე ალკოჰოლზე,ნიკოტინზე და მისგან მიყენებულ ზიანზე
●
შეზლებენ თანამშრომლობას მედიცინის მუშაკთან.
|
მოსწავლეთა ასაკი
|
14 წლის
|
ვადები/ხანგრძლივობა
|
2 კვირა
|
მოსალოდნელი
შედეგები/
პროდუქტები რა შეიძლება შეიქმნას
|
მოსწავლეები აწარმოებენ ჩანაწერთა დღიურებს,
შექმნიან ბლოგებს,
დაბეჭდავენ სასკოლო გაზეთებს,
დაბეჭდავენ ბუკლეტებს,
შექმნიან პრეზენტაციას.
მოიძიებენ როგორც საქართველოში, ასევე ცალკეულ რეგიონებში სტატისტიკურ მონაცემებს ალკოჰოლზე და ნიკოტინზე დამოკიდებულ ადამიანებზე.
|
პროექტისათვის საჭირო
ძირითადი რესურსები
|
თაბახის ფურცლები,ფლირჩატის ქაღალდები,რვეული, პასტა, ფერადი ფლუმასტერები,
კომპიუტერი, პროექტორი, ინტერნეტი
|
პროექტის მსვლელობა(ძირითადი აქტივობები)
|
●
.მოსწავლეებს იყოფიან სამ ჯგუფად.
●
პირველ ჯგუფი მოიძიებს
ინფორმაციის ალკოჰოლზე დამოკიდებულ ადამიანებზეშესაბამისი ფოტომასალით,
შექმნიან ბუკლეტებს.
●
მეორე ჯგუფი მოიძიებს ინფორმაციას ნიკოტინზე დამოკიდებულ ადამიანებზე
შესაბამისი ფოტომასალით,
შექმნიან ბუკლეტებს.
●
მესამე ჯგუფი მოიძიებს ინფორმაციას სტატისტიკურ
მონაცემებს საქართველოში ნიკოტინით და ალკოჰოლით გარდაცვლილი ადამიანებზე.
მოიწვევს ექიმს.
●
სამივე ჯგუფი
მოძიებული მასალის საფუძველზე აკეთებს პრეზენტაციას.
●
პრეზენტაციის
დასრულების შემდგომ, პროექტის მონაწილეები აუდიტორიასთან გამართავს დისკუსიას.
●
შეჯერებული
ინფორმაციის საფუძველზე გამოუშვებენ საერთო ბუკლეტს და კედლის გაზეთს.
●
ერთობლივ ინფორმაციას ასახავენ ბლოგზე.
|
საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფთან
კავშირი
|
ისტ,ხელოვნება
|
პტოექტის ხელმძღვანელი
|
თეა კურტანიძე
|
ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა
|
t.kurtanidze@gmail.com
|
პროექტის ვებგვერდი/ბლოგი
|
http://tkurtanidzegmailcom.blogspot.com/
|
პრეზენტაციის
შეფასება
კრიტერიუმები
|
საშუალო
|
კარგი
|
ძალიან კარგი
|
პრეზენტაციის უნარი
|
არ შეუზლია დამოუკიდებლად პრეზენტაცია
|
პრეზენტაცია
ზოგადად შეესაბამება შინაარს
|
შეუძლია პრეზენტაცია,ზუსტად შეესაბამება
შინაარსს.
|
აუდიტორიასთან კონტაქტი
|
ძალიან უჭირს
აუდიტორიასთან კონტაქტი
|
ცდილობს დამოუკიდებლად მართოს
აუდიტორია
|
დამოუკიდებლად ფლობს
აუდიტორიას
|
დროის განაწილება
|
არ შეუზლია
დროის განაწილება
|
ანაწილებს დროს, აქვს
პატარა ხარვეზები
|
სრულყოფილად ანაწილებს
დროს
|
რესურსების მართვა
|
არ შეუძლია
რესურსის მაქსიმალურად მართვა
|
მართავს რესურსებს,აქვს ხარვეზები
|
სრულიად დამოუკიდებლად,ხარვეზების გარეშე
მართავს რესურსებს.
|
No comments:
Post a Comment